top of page

J-TECH Design Firm Group

Public·40 members

De Graafschap Cambuur kijken streaming 8 december 2023 Sport-tv

YouTube YouTube 2:50 YouTube REGIO8 12 uur geleden 12 uur geleden

(Gratis) SC Cambuur live kijken? | Actueel overzicht op Sport Weten waar je de komende wedstrijden van SC Cambuur (gratis) kan kijken? Zie het in één oogopslag op Sport-Kijken.nl: de gids voor Sportliefhebbers. Weekschema SC Cambuur - SC Cambuur3 december 2023, 18:00Week 49 (4 december t/m 10 december) Eerste elftal SC Cambuur Ma. 13. 00 uur en 16. 00 uur (kracht) Di. 11. 45 uur (kracht) Wo. 00 uur (kracht) Do. 00 uur (veld en kracht) Vr. 20. 00 uur: De Graafschap – SC Cambuur Za. 00 uur (veld en kracht) Jeugdopleiding SC Cambuur O21 Ma. 14. 15 uur en 15. “Als er mooie clubs komen, moet clubliefde niet uitmaken”, zegt Önal. “Ik denk dat ik wel even bonje krijg met mijn vader, maar daar komen we wel uit. ” De Graafschap hoeft niet te verkopen, maar wat extra inkomsten zijn gezien de geldzorgen wel welkom. Önal laat het rustig op zich afkomen: “Ik denk er helemaal niet over na. Ik ben nog jong, als ik me daar nu al druk om zou maken zou dat ook niet kloppen. De Graafschap - Spektakel én saamhorigheid tussen club en Voetballen op hoog niveau met spektakel én saamhorigheid tussen club en supporters. De Superboeren zijn de Achterhoekse trots met de kernwaarden: D'RAN, ... Trainer Vreman verwacht spektakel bij De Graafschap 13 uur geleden — Het Cambuur Leeuwarden van trainer Henk de Jong komt vrijdagavond naar De Vijverberg voor een duel met rechtstreekse concurrent De ... SC Cambuur – Jong Ajax: live kijken op tv en online | 25 25 aug 2023 — Streamwijzer plaatste het volgende bericht op hun website: SC Cambuur - Jong Ajax: live kijken op tv en online | 25 augustus 2023 | Keuken ... 45 uur (kracht) Di. 10. 8. 45 uur Do. 9. 00 uur en 10. 45 uur (kracht) Vr 11. 30 uur Za. 15. 00 uur: FC Volendam O21 – SC Cambuur O21 SC Cambuur O18 Za. 30 uur: SC Cambuur O18 – Willem II O18 SC Cambuur O16 Wo. 18. 15 uur: SC Cambuur O15 – Be Quick 1887 O16 (oefenwedstrijd, bij VV ONT) Za. 12. 30 uur: AFC ’34 O16 – SC Cambuur O16 SC Cambuur O14 Wo. 00 uur: SC Cambuur O13 – VV Heerenveen O14 (oefenwedstrijd, bij VV DTD) Za. 00 uur: SC Cambuur O14 – AVV Zeeburgia O14 (in het Cambuur Stadion) Zo. ”Warme ontvangst De JongCambuur-trainer De Jong kan volgens Vreman een warme ontvangst tegemoet zien nu hij hersteld is van een operatie, waarbij een cyste uit zijn hoofd werd gehaald. “Ik denk dat Henk hier een hele goed eperiode heeft gehad en heeft best wel wat teweeg gebracht. Dan is het mooi om hem terug te zien. ” Önal maakte de Friese oefenmeester niet direct mee, maar hij zag hem als jeugdspeler wel langs het veld staan: “Ik ken hem niet persoonlijk, maar hij kwam soms bij ons in de jeugd kijken. Hij was de enige hoofdtrainer die dat deed. ”Bakker blijft op doelIn de opstelling verandert Vreman niks. De Graafschap-trainer Vreman verwacht spektakel - YouTube YouTube YouTube 2:50 YouTube REGIO8 12 uur geleden 12 uur geleden

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...