top of page

J-TECH Design Firm Group

Public·58 members

Slovenia mot Norge på live 8 desember 2023 Gratis

Cisco Live i Amsterdam 2024 · Kommer! Save the date: Conscia Puls 2024! Whitepaper ... Med kontor i Norge, Danmark, Nederland, Sverige, Slovenia og Tyskland er ...

Underveis fikk de innføring i bruk av Abts metode for bildeinterpretasjon (Abt, 2005). Målet med øvelsen var å gi en smakebit og erfaring med en i utgangspunket mye mer omfattende prosess, som de ville kunne benytte sammen med sine eksisterende metoder. Neste dag presenterte jeg teorigrunnlaget og mitt rammeverk ‘Jungbasert Kunstterapi – Body of Knowledge Metamodell’ (Bjarkli, 2021) for gruppen, før spørsmål og etterfølgende diskusjon. (Prosjektleder i svart t-skjorte midt i bildet, artikkeforfatter ytterst til høyre) Foto: Cona b. p. BALANCED-PROSJEKTET Studieturen er del av det 2-årige non-profit prosjektet BalanceD, innen feltet sosial og økonomisk utvikling gjennom kultur, som også kan bidra til livskvalitet i Slovenia. Det ledes av Barbara Gogala, veileder og keramiker. Følg Slovenia - Norge direkte her 24. sep. 2022 — Hvis landslaget unngår tap hjemme mot Serbia, er vi uansett sikret gruppeseier. Med det takker vi for følget, og ønsker er riktig god ... Slovenia - Norway, Jun 20, 2000 - EURO 2000 - Match sheet 20. juni 2000 — This is the match sheet of the EURO 2000 game between Slovenia and Norway on Jun 20, 2000 Live · Transfermarkt .com. Log in. Close window ... Slovenia vs Norway: Live stream, TV channel, kick-off time 24. sep. 2022 — How to watch Slovenia vs Norway on TV & live stream online. In the United States (U.S.), the game can be watched live and on-demand with fuboTV ... Kirkpatricks metoder for kursevaluering. Studieturen er viktig, den bygger sosialt felleskap og gir felles faglige referanser gjennom resten av prosjektet mellom alle partene. Gruppen I tillegg til prosjektleder Barbara, som har mangeårig erfaring fra arbeid- og sysselsetting, deriblant besøk til NAV Sandnes, består den slovenske gruppen av 15 personer fra 4 organisasjoner: Centre for Communication, Hearing and Speech Portorož, No Problem Zone, Nomed og PINA. Postojnagrottene passerte vi også usett. PROGRAMMET Programmet gikk over 5 dager, med 2 økter daglig. Vi jobbet med kropp, musikk, kunstterapi og leire, før vi samlet våre innspill til et første utkast av utviklingsprogrammet med dets formål, målgrupper, format, metoder og tilnærming. KROPP Bli kjent øvelser: Jasna startet opp første dag med en stor dobbelsirkel ute på gårdsplassen, hvor vi ble kjent gjennom spørsmål hvor svarene ga et første inntrykk av hvem hver enkelt er. Så gikk vi over til ‘håndhypnose’ i par: den ene ledet den andre med sin hånd. Følgeren skulle kun fokusere på Hånden, som raskt tok all oppmerksomhet. Par ble så utvidet til trio, hvor 2 av oss fulgte hver vår av lederens hender med blikk og kropp. Visste du forresten at SS Rex, Italias svar på Titanic, ble senket utenfor Koper, og at interiør derfra fortsatt dukker opp på strendene? Jeg fikk ihvertfall med meg 2 keramikkfliser i gave – tenk om de kunne fortelle... AVSLUTNING Etter en siste engasjert brain-storming rundt programutkastet, ledet av Barbara, og farvel med de andre, gikk veien for Frode og meg, i den lille snertne røde bilen, tilbake til Ljubljana, i plutselig stormvær. Felles brainstorming. Landslag ... Livekampskjema Enkel (Regionserier) Dommerbetaling Fair Basket · Landslag · BLNO · 3X3 Dagen etter jubelkampen mot Kypros (51-47) var Norges U16-jenter aldri ... LEIRE Den siste kreative økten handlet om leire, mindfulness og flow (Csikszentmihalyi, 2002) (Kabat-Zinn, 2011). Sara, Biserka og Natalija samarbeidet. De presenterte teorigrunnlaget før de ga oss 3 øvelser: Clayfulness, Clay Solution, Clay Instruction – som alle skulle gjøres i grupper på fire. Clayfulness: her skulle vi føle, lukte, sanse leiren. Vi skulle være tilstede, én med leiren mens vi formet den. Jeg formet en symbiosefigur. Stikkordene var hvile, trygghet, symbiotisk væske, flow, små bevegelser, glatthet, fred, zen. Den fredfulle flyt. Etterpå delte vi erfaringen i den lille og den store gruppen. Clay Solution: nå skulle vi løse et jobbproblem. Vi startet med 2 mentale skuffer: den første skuffen skulle inneholde en god situasjon mens den andre skulle ha en dårlig en. Vi skulle så lage en representasjon av den dårlige situasjonen. Norge vs. Slovenia - Live resultater, kampreferat, målshow Følg med på LIVE resultater for dine favorittlag og ligaer i hele verden. Se Norge logo · Norge. Slutt. 7 - 4. Slovenia. Røymark 6'. Kåsastul 6', 55'. Norsk Tipping | Norge vinner alltid mot Slovenia for 15 timer siden — Norge vant kun 26-23 mot Slovenia i kvartfinalen i EM for ett år siden. Vi tror på en ny tett og jevnspilt kamp fredag. Korent Frode, med sin sitrongule elgitar, geleidet oss gjennom tre individuelle musikkrunder: Hva betyr musikken for oss? Musikken var vesentlig for alle og hadde altid vært det – gjennom sang, instrument eller dans. Improvisasjon over rytmer. Her gikk det fra svake mikro-bevinger til store, kraftige Fri improvisasjon hvor førstemann, som først ikke turte synge, endte opp med å synge alle versene i en barnesang. Dette ble etterfulgt av slovensk joik, dans, nynning og mer sang. Mitt bidrag ble mazurkaen ’Jentelokken’. I Frodes andre musikkøkt viste han oss filmen ‘ Dans på nevroser’ – en samskaping mellom ham selv og Trond Bjertnes, en TV dokumentar om poeten Trond som lever med Aspergers syndrom. Conscia Norge Cisco Live i Amsterdam 2024 · Kommer! Save the date: Conscia Puls 2024! Whitepaper Med kontor i Norge, Danmark, Nederland, Sverige, Slovenia og Tyskland er ... Her ble jeg, som representant fra Kunstterapiforeningen, invitert inn. EØS Norway grant Prosjektet støttes av EØS-midler, nærmere bestemt Norway Grants (Regjeringen. no, 2019), som er ‘Norges bidrag til sosial og økonomisk utjevning i Det europeiske økonomiske samarbeidsområdet (EØS), som også skal styrke forbindelsene og samarbeidet mellom Norge og mottakerlandene. ’ BalanceD skal bidra, innen EØS’ program nr 4 – Balanse familie og arbeidsliv, til bærekraftig vekst innenfor innovasjon, forskning, utdanning og konkurransekraft. SE LIVE: Norge møter Slovenia i Nations League - Dagbladet 3:00SE LIVE: Vi følger Norges tredje kamp i Nations League, hjemme på Ullevaal Stadion mot Slovenia.Dagbladet · 9. juni 2022 Hvis kapteinen blir nervøs, ser hun bort på Henny Reistad ( 15. nov. 2022 — Etter å ha dundret ballene i nettet mot Slovenia, løp hun stort sett disiplinert tilbake, uten særlige fakter. Norge spiller mot Danmark ... TV og streaming | handball.no 20.30 Slovenia - Norge TV3 / Viaplay · Tysk bundesliga, menn. Kl. 19.00 Føemsnirg-Handewitt - Wetzlar Viaplay. Lørdag 9. desember. REMA 1000-ligaen, menn kl ... Tapte for Norge. Etterpå måtte han svare om egen fremtid. 13. okt. 2018 — Norge–Slovenia 1–0. ULLEVAAL STADION: Med en praktfull avslutning like før pause, sørget Ole Selnæs for norsk seier mot Slovenia. livet, skal ... Keramikerne veiledet og støttet oss underveis. Jeg lærte, søkte mestring, forsøkte perfeksjon på nybegynnernivå. Jeg opplevde en enorm glede og ærefrykt. Den frydefulle flyt. Fritid: landet og menneskene I løpet av uken fant vi tid til snarvisitt til Italias Trieste, dukkert ved Portoroz’ eksklusive strand (saltvannsflyt), vandring i Kroatias middelalder-, kunst- og musikklandsby Groznjan, alt i vennlig avslappet samvær. Det er tydelig at disse områdene tidligere var venetianske, Venezias Markusløve dukket stadig opp. Agroturisme ispedd villsvintreff og trøffelmarinering fikk jeg også med meg. BalanceD i Slovenia: Finn og styrk balanse i livet, med kunstterapiKunstterapi kan brukes til å styrke og berike mennesker og samfunn. Den støtter deg til å finne balanse mellom ditt arbeid og privatliv. Den styrker mestrings- og problemløsningsevner, tro på egen mestring og opprettholdelse av gode relasjoner. I august 2022 var jeg på studietur til Slovenia. Turen bestod av kursing, erfaringsutveksling og teambygging. Jeg oppdaget et nytt land, dets natur, kultur, historie; og ble kjent med nye, engasjerte, kunnskapsrike meningsfeller. Ikke minst ble jeg noen flytopplevelser rikere! Bildet øverst: deltagere på Balancedprosjektets studietur i Park Istra, august 2022. Her er målgruppene ansatte og deres familier, SMB-markedet og utdanningsinstitusjoner, og lokale beslutningstagere. Kunst bedrer ens kreativitet, en nøkkelkompetanse i fremtidens arbeidsmarked, som idag er underutviklet. Den norske partnerorganisasjonen, ’Kultur Bryter Grenser’, ledet av musiker Frode Barth, består av ulike kunstnere, med felles mål å bruke kunst til å støtte folk og bedre samfunnet. Internasjonal statistikk - Norge best i verden i trafikksikkerhet I 2017 mistet 25 250 mennesker livet på veiene i EU. Estland, Luxembourg, Norge og Slovenia har hatt størst fall i antall trafikkdrepte med 20–32 prosents ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page